2004-08-13

Data & flytt

Jag har idag sagt upp vårt avtal med ComHem. Det betyder att från den 1 oktober så kommer min hemsida Trueto 2.1 att få en ny adress. Jag klurar lite på vart jag skall flytta sidorna. Inget är klart just nu. Det fina med bloggarna är att de ligger kvar ohotade ifrån allt detta.

Min och husfruns e-postadresser kommer dock att gälla hela året ut. Dock kommer vi bara att kunna nå den via webbmejl efter den 1/10.

För min egen del så lutar det åt att jag någon gång under september månad kommer att byta både e-postadress samt hemsidesadress.

Drömmen är också att kunna få ett Teliaavtal med 2 MB som funkar från och med den 1/10, men de kan bli tufft. Vi får se.

Mäklaren och säljaren godkände träffen den 1/9. Vi skulle dock vilja ha nyckel lite tidigare för att kunna ta mått på köket. Det skall bytas ut på direkten. Sen vill ju jag komma igång med att gräva!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till det nya huset och den spännande tid ni nu går till mötes. Jag ska med intresse följa ert husprojekt. *kram* från Susanne F (saffran)