2004-08-19

Mäklarmytoman

Fan, jag börjar tro att vi hamnat i händerna på en mytoman. En mäklarmytoman!

Idag fick jag tag i fanskapet igen och han lovade heligt och dyrt att få ut vårt hus idag vid 14-tiden. Tror ni att huset ligger ute? Jag sade till honom att jag var mycket frustrerad över hans tystnad och att just det skapar hjärnspöken hos mig.
Vet ni vad karln säger då? Jo, att han glömt att betala mobiltelefonräkningen och att telefonen stängts av. Tala om lögner!! För det första så har jag nästan inte alls ringt på den telefonen eftersom jag vet att han inte svarar där, utan jag har försökt med kontoret hela tiden. För det andra så hade han ju tappat bort telefonen förra helgen!! Nu har han en annan bortförklaring!

Tala om mäklarmytoman!!

1 kommentar:

Anonym sa...

GÅ TILL MÄKLARFIRMAN, OCH PRATA MED MÄKLARENS ÖVERORDNADE! GE DIG INTE!
Jag får snart blödande magsår av att höra hur den där pajasen håller på.

/Åse